>>>Taikomi modeliai ir metai
vw Crafter nuo 2006 m.
1. Mercedes-Benz A klasės W169 (2004–2012 m.): A150/A160/A170/A180/A200 2004–2012
m. 2. Mercedes-Benz B klasės W245 (2004–2012 m.): B160/B170/B180/B200 2004–2012
m. 3. "Mercedes-Benz V" klasės W639 (2006–2014 m.): "Mercedes-Benz Vito" 2006–2014
m. 4. "Mercedes-Benz Viano" 2006–2014
m. 5. "Mercedes-Benz W906 Sprinter" (2006–2012 m.): "Mercedes-Benz Sprinter 2500" 2006–2012
m. 6. "Mercedes-Benz Sprinter 3000" 2006–2012
m. >>>PRISTATYMAS
1. Siunta bus sutvarkyta per 2 darbo dienas po apmokėjimo įforminimo, jei bus patvirtinta pirkėjo informacija ir pristatymo adresas.
2. Paprastai siunčiame DHL, FedEx arba EMS. Tarp jų galite pasirinkti ekonomiškiausią būdą.
3. Neįskaičiuotas atokios vietovės mokestis už adresus, išvardytus atokiose vietovėse DHL / UPS svetainėje, bus imamas papildomai 40–50 USD.
>>>IMPORTO MOKESTIS
Mes nesame atsakingi už jokį importo mokestį, muito mokestį ar muitinės vėlavimą.lf siuntinys grąžinamas mums dėl pirkėjo atsisakymo mokėti aukščiau nurodytus mokesčius, mes nesiųsime siuntinio iš naujo, kol pirkėjas neužpildys šių mokesčių ir nesumokės visų grąžinimo ir pakartotinio siuntimo išlaidų. Pirkėjas negali atšaukti užsakymo arba reikalauti grąžinti pinigus remdamasis aukščiau nurodyta priežastimi.
>>>GRĄŽINIMASIR GARANTIJA
1. Visos prekės yra visiškai naujos tiesiai iš factory.in atveju gausite nekokybišką prekę, susisiekite su mumis per 3 dienas nuo pasirašymo kvite. Mes grąžinsime arba pakeisime jį.
2.Grąžinimas per 2 metus nuo pirkimo datos gali būti pataisytas.
3.lt yra klientų atsakomybė sumokėti už grąžinimą, paštą ir išsiųsti prekę atgal mums. Mes išsiųsime jį atgal savo sąskaita, visi grąžinimai turi būti patvirtinti mūsų aptarnavimo personalo, mes neatsakome už jokį grąžinimo paketą be išankstinio įspėjimo.
*Už nekokybiškas deklaracijas bus taikomas administracinis mokestis. Mes siūlome 2 metų gamyklos garantiją (priedai nepridedami).
>>>Garantija bus panaikinta nuo
1.Žala, padaryta dėl: per didelio nusidėvėjimo, nešvarumų, netinkamo naudojimo, netinkamo montavimo ar eksploatavimo, nepriežiūros, nelaimingo atsitikimo.
2.Bet kokie pažeidimai, atsiradę dėl netinkamos pakuotės, kai pirkėjai grąžina prekę mums.
3.Jei daiktas buvo išardytas ar suremontuotas neįgalioto asmens.